torsdag 14. mai 2015

Punga! 😳

SÃ¥ mÃ¥tte det skje som ikke skal skje: Punktering! 


Skulle bare kjøre et av husets hÃ¥pefulle til trening og syntes etter noen hundre meter pÃ¥ veien at rattet dro litt til venstre. Merket ikke noe uvanlig utover det sÃ¥ cruisa videre til skolen, men fikk bange anelser det kom noen karakteristiske humpelyder da jeg svingte inn pÃ¥ parkeringsplassen. Mistanken ble bekreftet da jeg gikk ut for Ã¥ se. Venstre framhjul var paddeflatt! 

Da var rÃ¥dyra gode, fant fram mitt beste hjelpemiddel og ringte min kjære. Er du kjerring sÃ¥ er du kjerring! Han slapp selvfølgelig alt han i henda og kom sporenstreks for Ã¥ bistÃ¥ med husfreden ved bytte hjul! I mellomtiden fikk hustruen dokumentert hendelsen som seg hør og bør. 

Spenningen var stor da vi omsider kom oss hjem og inspirerte hjulet. I utgangspunktet ser det ut til Ã¥ ha gÃ¥tt bra med felgen, men dekket hÃ¥per vi gÃ¥r Ã¥ reparere. HÃ¥per det lar seg gjøre Ã¥ ordnes til helgen. Min kjære har pÃ¥ eget initiativ satt seg selv pÃ¥ saken. MÃ¥ jo kjøre LilleBlÃ¥ 17. mai. Noe annet skulle tatt seg ut! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar